Onze praktijk is van 8:00 tot 17:00 uur telefonisch bereikbaar. Hieronder treft u ons advies m.b.t. beltijden.
Het kan zijn dat het erg druk is op de lijn. Wij verzoeken u dan om het bij niet urgente situaties na 15 minuten nog eens te proberen. U kunt uw vraag ook stellen via MijnGezondheid.net.
Kijk voordat u belt of naar de praktijk komt ook op www.thuisarts.nl. Deze site is gemaakt door huisartsen en geeft u goede richtlijnen en advies bij niet urgente klachten.
Wanneer u belt met onze praktijk, treft u één van onze assistentes. Zij stellen u vragen. Dit heet Telefonische Triage.
De assistent vraagt naar de reden van uw komst en stelt een aantal vragen om uw hulpvraag duidelijk te krijgen. Triage zorgt ervoor dat u als patiënt de juiste zorg krijgt op het juiste moment en bij de juiste hulpverlener. Lees meer…
Advies beltijden | Alternatief | |
Spoed | 8:00 – 17:00 | Bel het nummer van uw huisarts en kies keuze 1. |
Maken van een afspraak op het spreekuur of huisbezoek | 8:00 – 10:00 | |
Stellen van een vraag | 11:00 – 12:30 | Niet-medische vraag online Medische vraag via MijnGezondheid.net |
Uitslagen en/of antwoorden op eerder gestelde vraag | 13:30 – 15:00 |
Ontvang uw uitslagen via MijnGezondheid.net |
Algemene zaken | 15:00 – 16:00 |
Stel uw algemene vraag online |
Intercollegiaal overleg tussen 10:00-11:00 / 12:30 -13:30 / 16:00-17:00 uur.