« terug naar vorige pagina

Beltijden

Onze praktijk is van 8:00 tot 17:00 uur telefonisch bereikbaar.  Hieronder treft u ons advies m.b.t. beltijden.
Het kan zijn dat het erg druk is op de lijn. Wij verzoeken u dan om het bij niet urgente situaties na 15 minuten nog eens te proberen. U kunt uw vraag ook stellen via MijnGezondheid.net.

Kijk voordat u belt of naar de praktijk komt ook op www.thuisarts.nl. Deze site is gemaakt door huisartsen en geeft u goede richtlijnen en advies bij niet urgente klachten.  

Wanneer u belt met onze praktijk, treft u één van onze assistentes. Zij stellen u vragen. Dit heet Telefonische Triage.
De assistent vraagt naar de reden van uw komst en stelt een aantal vragen om uw hulpvraag duidelijk te krijgen. Triage zorgt ervoor dat u als patiënt de juiste zorg krijgt op het juiste moment en bij de juiste hulpverlener. Lees meer…

  Advies beltijden Alternatief
Spoed 8:00 – 17:00 Bel het nummer van uw huisarts en kies keuze 1.
Maken van een afspraak op het spreekuur of huisbezoek 8:00 – 10:00  
Stellen van een vraag 11:00 – 12:30 Niet-medische vraag online 
Medische vraag via MijnGezondheid.net
Uitslagen en/of antwoorden op eerder gestelde vraag 13:30 – 15:00

Ontvang uw uitslagen via MijnGezondheid.net

Algemene zaken 15:00 – 16:00

Stel uw algemene vraag online

Intercollegiaal overleg tussen 10:00-11:00 / 12:30 -13:30 / 16:00-17:00 uur.